Op de camping playabara

11 september 2016 - Playa Barra, Spanje

Naar de overnachting in Jaca weer verder gereden door de pyreneen

Een ontzettend mooie route gereden met smale wegen en diepe afgronden soms zonder vangrail, stuwmeren en stuwdammen bekeken vanuit grote hoogte.

Hier en daar stoppen om te filmen

Gelukkig hebben we airco want de temperaturen lopen al dagen op tot over de 40 graden en in de avond naar maar 17.

De route is gedaan om 2 uur en we besluiten door te rijden naar de kust met nog 350 km om de warmte te ontlopen.

Rond 6 uur aangekomen en alles op zijn plek gezet.

Het is hier net rond de 35 graden alleen s 'avonds blijft het rond de 25 graden ivm het warme zeewater.

Naar het strand geweest  de volgende dag  op de fiets naar Calafel geweest waar de band van de hondenkar steeds leeg liep  had hem op de camping al moeten plakken nu steeds problemen na het 3 keer afhalen vd band deze extra hard opgepomt om te kijken of er toch nog een lek te vinden was of dat het ventiel problemen gaf  ineens een knal en een scheur van 15 cm dus nu echt lek

Binnen band van een grote fiets in gedaan die we bij ons hadden er ingedaan hier en daar dubbel en zo terug na de camping

Daar lekker op het strand restaurantje gegeten.

Foto's zet ik er morgen weer een paar op

Filmpjes komen als ik thuis ben er op ivm het trage verkeer

De groetjes van ons   dooeeeeiiii

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl